Podzimní trendy: Be gentle, stay strong

21.10.2017

Začátkem měsíce října, s přicházejícím podzimním časem jsem měla možnost se zůčastnit velmi příjemné módní přehlídky skvělé návrhářky Jaroslavy Procházkové, která se konala v krásném a impozantním Mramorovém sále v Lucerně. 

Nádherně barevné modely, které předvedly krásné profesionální modelky, ale i známé herečky představily ženskost v nádherně podzimních barvách a rozhodně bylo na co koukat!

Jednalo se o moderní trendy střihy i barvy a musím říci, že mne modely skutečně nadchly. A já měla tu možnost podílet se na přípravě modelek s makeupem a vlasy.

Life with Kate

NAVŠTIVTE MĚ

Na Vinohradech 113, Křižatky - Králův Dvůr

ZAVOLEJTE MI

+420 603 361 762

NAPIŠTE MI

katka.zavrelova@gmail.com

Otevírací doba

Dle domluvy

Na základě telefonického nebo písemného objednání

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky